2016. június 18., szombat

Kaliforniai paprika sajttal, sonkával töltve


Ezt az ételt az egyik főzős újságban láttam, de mivel nem készültem rá, nem is volt minden hozzávaló itthon. Az ötlet viszont nagyon tetszett. Ez is szénhidrát csökkentett, kitűnő vacsora étel.


Eredetileg feta sajttal készült. Volt nekem itthon bivalytejből készült feta sajtom, de más élképzelésem volt róla, ezért nem akartam ide felhasználni.
Volt viszont camambert sajtom, ami ide tökéletesen megfelelt. Mivel már napok óta a hűtőben tartottam, kellően megkeményedett, jól szeletelhető volt.
Hagyma sem volt a receptben, de nekem volt újhagymám és mi szeretjük a hagymát.
Kicsit átalakítottam, na!



  • 20 dkg camambert sajt felkockázva
  • 6 szál újhagyma fehér része felkarikázva
  • 2 gerezd fokhagyma lereszelve
  • 1 cs. petr.zöld összevágva
  • 1 evőkanál olajban eltett összevágott bazsalikom
  • őrölt csili ízlés szerint
  • 2 ek zsírszegény joghurt
  • 15 dkg főtt, sertés sonka apróra vágva
  • só, frissen őrölt bors



A félbevágott paprikákat megtöltöttem. Éppen ennyire lett elég ez a mennyiség.
Sütőedénybe tettem és olívaolajjal meglocsoltam.
180°C-os sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem, de az első tíz percben lazán letakartam alufóliával.


Kenyér nélkül is meg lehet enni. Én a sört választottam helyette :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.