2015. március 1., vasárnap

Paradicsomleves egy magasabb dimenzióban



A hagyományos paradicsomleves sosem volt gyakori vendég az asztalon.  Valahogy mindig volt jobb ötletem.
Aztán egyszer évekkel ezelőtt a nagy gasztroreform kellős közepén megfőztem egy levest, amitől elállt a lélegzetünk. Igen, ez a paradicsomleves tele van ízekkel, nemcsak édes szósz. 
Ez a mostani nem ennyire ízgazdag, de a fő vonal megmaradt. Nem édes, de bazsalikomos és paradicsom ízű. Valamiért én régebben is főztem a levesbe hagymát és zellert, mert nekem ezek nélkül tényleg olyan volt a menzai leves, mint egy hígabb szósz.
  • Olívaolaj / csak, mert kevés, de jó alapanyag :) /
  • 2 ek teljeskiőrlésű liszt
  • 4 dl üveges, sűrű paradicsomlé
  • 1/2 l. víz
  • zellerlevél
  • belső hagymalevelek
  • 1 kiskanál erdélyi fűszerkeverék 
  • 1 ek. cukor
  • 1/2 doboz konzerv, darabolt paradicsom
  • 2 ek. rizs
Tálaláskor reszelt parmezánsajt



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.