2013. szeptember 18., szerda

Cukkinis paradicsomos tészta


Úgy tűnik, hogy mi állandóan cukkinit eszünk, pedig ez így nem igaz. Annyi azonban igen, hogy viszonylag sokat.
Tésztára való ragunak meg különösen szeretem, mert az íze semleges. Ha sikerül megpirítani és nem fől pépesre, akkor különösen finom íze lesz.
A hagyma és a fokhagyma sosem maradhat el belőle. A fűszerezése pedig nagyon egyszerű a kedvencemmel, a  provanszi- vagy toscan fűszerkeverékkel.
Ha paradicsomot teszek tészta szószba vagy raguba, akkor inkább koktélparadicsomot választok, mert bármennyire érettnek tűnik is a paradicsom, sosem lesz olyan édes, mint ez az apró koktélparadicsom.
Itt pedig szerintem a natúr / cukor nélküli / paradicsom íz az egyik fontos összetevő.



  • olaj és vaj keverékén összevágott hagymát és fokhagymát fonnyasztottam
  • rátettem a felszeletelt cukkinit és csak azután sóztam meg, hogy egy kicsit megpirult, mert a só kioldja a nedvességet és akkor inkább főlni fog, mint sülni
  • só, bors, fűszerkeverék, csili
  • félbe vágott apró paradicsomokat tettem bele és összesütöttem
  • a kifőzött tésztával összekevertem, ezért látszik kicsit pirosnak az egész, mert a szétfőlt paradicsomok megszínezték
  • petrezselyemzölddel megszórtam és készen is volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.