2013. március 3., vasárnap

Tortilla tekercsek


Nagyon nagy kedvencünk az ilyen vacsora! Többször sütöttem már én is tortilla lapokat, nem kell hozzá nagy tudás, de általában akkor, amikor kellene, biztosan nincs tartalék, sütni pedig nincs időm.
Ezért szokott itthon lenni bolti lap.
A nagyobb méretűeket jobban szeretem, mert feltekerve könnyebb ezt enni.

  • jégsaláta csíkokra vágva
  • piros, édes kaliforniai paprika felcsíkozva
  • uborka vékony csíkokra vágva
  • lilahagyma vékonyan felszeletelve
  • bacon ropogósra sütve
  • reszelt cheddar sajt
  • görög joghurt házi csilikrémmel kikeverve
  • az egésznek a lényege pedig a fagyasztóból elővett fűszeres, puhára sütött pulyka csíkok



A tortilla lapot abban a serpenyőben, amiben a szalonnát sütöttem meg egy kicsit átmelegítettem, közben tettem rá a sajtból, hogy kicsit megolvadjon.
Ezalatt lett szép csíkos a külseje.
Egy panini sütő most jó szolgálatot tett volna, de sajnos nincsen.
Kivettem a serpenyőből és megraktam a többi finomsággal, locsoltam rá a joghurtból is és feltekertem.
Ferdén ketté vágtam és készen is volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.