2013. március 17., vasárnap

Almás palacsinta


Nem gondoltam, hogy receptet kellene írnom ehhez az édességhez, csak azért fényképeztem le, hogy megmutassam, hogy lehet nagyon rövid idő alatt bűnbe esni. Este volt már, de annyira ettem volna édeset, ezért azt gondoltam, a családomnak sem lesz ellenére a palacsinta.
Nem volt semmi elképzelésem amikor elkezdtem. Készítés közben alakult, ezért néhány fonnyadó alma lereszelve  a tésztában végezte.
Kellett rá valami, hogy ne legyen száraz, így előkerült egy fél üveg házi eperlekvár, egy bontott üveg befőtt, de még hiányzott valami krém is.
Szánom-bánom, de én bizony szoktam növényi tejszínt használni. Azt gondolom, ez nem büntetendő, hiszen a vegák is élnek valamiből.
A felvert tejszínbe belekevertem az eperlekvárt és már készen is volt az esti nass!


Csupa gyümölcs, hogy ne legyen nagy a lelkifurdalás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.