2013. február 9., szombat

Kelkáposzta főzelék újra gondolva


Sült kolbász, megint. Nagyon finom, jó minőségű, sok hússal, mócsingok nélkül a helyi hentes saját készítése.
Több olyan recept is van már itt, amiben a köret nagyobb szerepet kapott a húsnál, mert a hús tulajdonképpen a kolbász.
Ez most a fagyasztóból került elő, de már megsütve. Amikor több időm volt, akkor előre tervezve megsütöttem és lefagyasztottam.
Munka után elég későn értünk haza, de kellett másnapra ebéd és ekkor került elő a kolbász.
A hozzávaló köret pedig így egyszerűbbnek tűnt, mintha főzelék készült volna.

  • Libazsíron nagyobb kockákra vágott hagymát pirítottam kér gerezd fokhagymával
  • Hozzáadtam a felvagdosott kelkáposztát, megsóztam, borsoztam és kevés vizet aláöntve ropogósra pároltam
  • Közben a krumplit kockákra vágva megfőztem, leszűrtem
  • Összekevertem a krumplit a káposztával, tettem hozzá vajat és jól átkevertem



Sok zöldség, mert egészséges, liszt nélkül, mert az meg nem az. 


1 megjegyzés:

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.