2013. január 30., szerda

Zöldbabos gersli


Ezt a széles fajta zöldbabot nagyon szeretem, mert jó ízű, sosem szálkás.  Főzeléket is szoktam belőle készíteni, de szerintem mindenre alkalmas.
Ezt az ételt köretnek szántam, de önálló fogásként is megállja a helyét.
Aki kedveli a gerslit, annak ízleni fog.

  • Megfőztem az árpagyöngyöt sós vízben
  • Olívaolaj és vaj keverékén apróra vágott hagymát pároltam / sokat, de fehéret, hogy ne legyen erős hagyma íze / , fokhagymát tettem hozzá és házilag eltett sós darált paprikát
  • Borsikafű és kakukkfű a fűszere, de frissen őrölt borsot is tettem bele
  • Ráöntöttem a fagyos babot és egy leveskockából készített alaplével öntöttem fel, hogy a bab is megpuhuljon
  • Amikor minden megfőlt, összeöntöttem a gerslit a babbal, jól összeforgattam és ízesítettem még egy kicsit
  • Friss petrezselyemzölddel szórtam meg
Ennyi volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.