2012. február 4., szombat

Gyömbéres, kókusztejes sütőtök krémleves


Viszonylag gyakran készítek sütőtökből krémlevest, de eddig még egyetlen bejegyzés sem született erről, pedig volt már többször currys változat is belőle.
A hozzávalók mennyisége nem fontos, ez főleg ízlés szerint változhat, de a tök természetesen nem maradhat ki belőle.

  • olaj és vaj keverékén megpároltam az összevágott hagymát
  • rátettem a kockázott tököt és krumplit
  • sóztam, borsoztam, őrölt gyömbért tettem bele, felöntöttem vízzel, adtam hozzá egy leveskockát
  • puhára főztem, majd pépesítettem
  • hozzáadtam a kókusztejet és jól kikevertem
  • egyet forraltam rajta és készen is volt




A levesbetét sem volt újdonság, hasonló többször készült már.
Most az apró kockákra vágott tököt először a sütőben megsütöttem, azután kevertem a sült szalonnás magokhoz.
Húsos szalonnát pirítottam, tettem bele szezámmagot és lenmagot, ezután a sült tök kockákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.