2012. január 22., vasárnap

Vasárnapi ebéd


Sült oldalas hagyományos módon, kevés vízzel meg kacsazsírral sütve.
Chorizó fűszerkeverékkel szórtam meg és sült fokhagymapépet kentem a tetejére.


A krumplit nagyobb kockákra vágtam és forrástól számítva kb. öt percig főztem, leszűrtem és kurkumával meg csiliporral szórtam be. Sóztam és kacsazsírral elkeverve a sütőben ropogósra sütöttem.


Kacsazsíron hagymát pároltam húsos baconnal együtt.
A kelbimbókat blansíroztam, ezután a szalonnás hagymára öntöttem és összepároltam, azután kicsit átpirítottam. Só és bors került rá.


A répaszeleteket szintén kissé előfőztem, azután kacsazsírral elkevertem, za'atar fűszerkeveréket tettem rá, pici mézet, sót és borsot.
Ezután átpároltam és kicsit lesütöttem.
Ez a za'atar keverék most lenmagos-szezámmagos volt, nem a zöld fajta.

6 megjegyzés:

  1. Szívesen ebédeltem volna veletek most is:)) nagyszerű menüt főztél!

    VálaszTörlés
  2. Finom ez az összeállítás, kiváló a fűszerezése.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki az ebédetek! Gondolom, ízre is nagyon finom volt:)

    VálaszTörlés
  4. Az ilyen ételekkel vagyok úgy, hogy néha a hús nem is kell, de az íze , az igen.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.