2011. április 16., szombat

Sült kecskesajt medvehagymával és friss rozmaringgal ízesítve sherry ecetes rómaisalátával és fűszeres sült koktélparadicsommal


Valahogy így szólna a leírása ennek az ételnek egy éttermi étlapon. Mindent a figyelemfelkeltés szolgálatába állítva.
Kedvenc boltomban / a helyi CBA-ban / megint hozzájutottam egy finomsághoz. Egyik alkalommal a hajszálvékonyra szeletelt vákumcsomagolt Serrano sonka került a kosárba, a másik alakalommal a kecskesajt. Miután éppen a felére volt akciózva, ezért rögtön dupla mennyiséget vettem. Így lett belőle finom vacsora kettőnknek.

A sajtot a sütőben kissé átmelegítettem úgy, hogy apróra vágott medvehagymát tömködtem bele meg néhány levél friss rozmaringot.
Rózsaszín Himalája sóval szórtam meg, olívaolajat csöpögtettem rá és friss borsot tekertem a tetejére.
Rómaisalátát tettem a tányérra, amit sherry ecettel, mogyoróolajjal és sóval kevertem össze.
Koktélparadicsomot sütöttem olívaolajjal, sóval, borssal, kakukkfűvel, borsikafűvel.
Ecetes jalapeno paprikát és balzsamecetkrémet kapott díszítéskent.

Kukoricás pirítós és egy pohár finom fehérbor. Mi bajunk lehet?
Meg tudnám szokni az ilyen minőséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.