2011. február 26., szombat

Kolbászos egytálétel


Előző napi elfoglaltságom miatt másnapra nem főztem semmit. Nem volt ebéd, ezért munka után, amikor vásárolni mentem, teljes erővel pörögni kezdtek a gondolataim. Minden alapanyaghoz megpróbáltam társítani valamilyen receptet, amit hazaérva max. fél óra alatt el lehet készíteni. Ilyen kétségbeesett helyzetben szokott néha a háziasszony a mirelit pultban keresgélni. Ezzel még nem is lenne baj, de a panírozott, töltött húsnak nevezett valamiért nem lenne szabad ide nyúlni. Ezeknek is kell legalább húsz perc, amíg megsül.
Nekem volt annyi előnyöm, hogy a férjem itthon volt és telefonáltam, hogy pucoljon hagymát és krumplit, mire haza érek. / ennek hiányában sem vettem volna meg azt a mirelit valamit /

Vettem viszont sütni való kolbászt és egy darab erdélyi szalonnát.
  • A krumplikat nagyobb darabokra vágtam és kb. 5-7 percig előfőztem.
  • A tepsibe kacsazsírt tettem, erre került a krumpli, amire szárított rozmaringot, kakukkfüvet, sót és borsot tettem.
  • A nagyobb szeletekre vágott hagymával összekevertem.
  • A nyers kolbászokat darabokra vágtam és a bevagdosott szalonnával a krumpli közé rakosgattam.
  • 180 - 200 fokos sütőben kb. fél óra alatt készült el.
Közben egyszer átforgattam, hogy minden kolbász és szalonna meg tudjon sülni.



Annyira finom volt, hogy mindenképpen fogok  még ilyet sütni, még akkor is, ha nem leszek idő szűkében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.