2010. augusztus 18., szerda

Jamie Oliver reggelije nálunk

Ezt a sajtos melegszendvicset igazából a hozzávaló csatni miatt szerettem volna már elkészíteni. Nem mintha a kettő csak együtt lenne használható, de valamiért most úgy gondoltam, együtt finomabb lenne.  Mondanom sem kell, nem így lett. Jött az ötlet, azután az elhatározás és az, hogy na, akkor mi van itthon?

Jamie szerint: 15 dkg creme fresh
                      2 tojás sárgája
                      10-15 dkg cheddar sajt
                       só, bors

 Én pedig így készítettem:
  • 1 fej hagymát apróra vágtam
  • 15 dkg krémfehérsajtot és egy tömlős medvesajtot
  • 1 tojást és 1 sárgáját adtam hozzá
  • sót, borsot
  • és kb. 10 dkg reszelt trappistát
Jól kikevertettem a késes aprítómmal, de ez nem követelmény.

A kenyérszeleteket betettem a sütőbe / kenyérpirítóba nem fértek volna be /  és amikor megpirultak az egyik oldalon, megfordítottam és a másik felüket is megpirítottam. Az egyik felükre bőségesen halmoztam a sajtos krémet és visszatéve a sütőbe, ismét megpirítottam a sajttal. Ez már nem sok idő.

Amikor kicsit hűlt, a sajtos masszát lazán becsíkoztam a kenyéren, hogy könnyebben tapadjon rá a csatni.

Természetesen Jamie ezt sem így csinálta, hanem először a kenyérre kente a  csatnit, ezután tette rá a sajtkrémet és így sütötte meg. A sütés után a berácsozott sajtra  worcestershire szószt öntött.


És itt jön az utolsó mozzanat, ami megint nem azonos. Reggelire még nem készült el a csatni, viszont volt előző napi kóstoló adag, ezért ezt kentük a kenyerekre. Nagyon finomat ettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.