2010. június 2., szerda

Teljeskiőrlésű tönkölynokedli másnap

Ennek a bejegyzésnek az adta a jelentőségét, hogy megmutassam, hogy a nálunk ismert tésztákból is lehetne az olasz tésztákhoz hasonlatos ételeket készíteni. Nálam már régebben is voltak olyan másnapos ételek, amihez a megmaradt nokedlit használtam, de nem pörkölt mellett. Mindég többet készítek, mint amennyit meg tudunk enni egy alkalommal, mert naponta nem szeretem csinálni, viszont fel lehet tuningolni és másnapra is lessz egy ebéd.
Régebben az volt a kedvenc újra hasznosítás, ami egy kicsit hasonlított a túróstésztához, de volt olyan is, amihez sok hagymát pároltam, pirítottam és összekevertem a tejfölös nokedlivel. Sütőben, sajttal a tetején egy kicsit összesütöttem. Nagyon finom volt! Tojásos nokedli után volt, hogy pörkölt került mellé, pörkölt után pedig az előző változat volt az ebéd. Most is tojásos nokedli után maradt egy jó adag, amivel kezdeni kellett valamit.
  • Olajon sok, durvára vágott hagymát pároltam. 1-2 ger. fokhagymát is tettem hozzá.
  • Egy csomó újhagymának a zöld szárát összevagdostam és ezt is hozzáadtam.
  • Tettem bele felkarikázott kolbászt és kisütöttem egy kicsit a zsírját mielőtt krémfehér sajtot tettem bele összemorzsolva.
  • Borsoztam és összekevertem a nokedlivel.

Nagyon szeretjük a sok hagymát és ez, meg a sajt már magában is nyerő párosítás. Hagyományos ecetes fejessalátát ettünk hozzá, ami szintén maradt előző napról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.